Математична карусель

_MG_2961 (1)У навчанні цінна не лише  істина , але й сам процес  пошуку , спроби, помилки – тобто все, що розвиває творчу думку учня, привчає мислити і діяти самостійно.      Ситуація  успіху викликає позитивне ставлення до творчої діяльності.  Тільки відкриваючи для себе щось нове, людина здобуває знання. Проведення нестандартних та цікавих заходів дає  можливість розвивати творчі потенціали особистості. Учням  подобається ігровий процес. У самій природі дитячих ігор закладені можливості розвитку гнучкості та оригінальності мислення, здатності розвивати свої власні задуми. Але найважливішою умовою розвитку творчості учнів є спільна   діяльність. Тому впродовж року в Кременчуцькому ліцеї №4 було проведено багато різноманітних   заходів: серед них –  математична карусель , в якій взяли участь  учні   ліцею №4  та Полтавської гімназії №17. Зустріч була цікавою та емоційною. Діти отримали багато позитивних вражень .

 

 

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s