МЕТОДИЧНА СКАРБНИЧКА


Учитель – творець педагогічного процесу

odarennie-deti

Учительська діяльність має творчий характер. Педагогічна творчість — складний процес, якому передують численні підготовчі етапи: тривале обдумування, первинне переживання змісту уроку, визначення чітких його контурів і найважливіших елементів, вибір ефективних прийомів роботи учнів і самого вчителя. Але чи не означає це, що педагогічна творчість — процес заорганізований? Адже чому часто від “відмінних” розробок уроку на самому уроці не лишається й сліду? Чому, приходячи в клас, ми часом миттєво перебудовуємо заздалегідь заплановане, подумки емоційно вивірене і проводимо урок не за планом? Мабуть, тому, що починають діяти певні коригуючі фактори педагогічної творчості.

Саме для Вас, творчі вчителі, ця сторінка, на якій Ви знайдете корисну для себе інформацію.

Вашій увазі пропонуємо:

Пам’ятка по роботі з обдарованими учнями

Поради вчителю, щодо  розвитку творчих здібностей обдарованих учнів

Особливості роботи з обдарованими учнями

Шановні колеги!

Будемо дуже раді  вашим коментарям, щодо матеріалів, представлених на сайті. А також закликаємо Вас до співпраці! Чекаємо ваших пропозицій та творчих розробок,  сценаріїв позакласних зоходів та авторських матеріалів , щодо роботи з обдарованими учнями.

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s